Hoe we te werk gaan

Samen bepalen wat nodig is:

Tijdens de intake focussen we ons in de eerste plaats op de opdracht zelf: de context die aanleiding geeft tot de behoefte aan een tijdelijke versterking van de HR afdeling, voornaamste taken en doelstellingen, betrokken stakeholders (intern en extern), te verwachten hindernissen, inschatting van de tijdsduur. Vanuit deze gegevens bepalen we samen met de klant het gewenste profiel en dit in termen van ‘must haves’ en ‘nice to haves’.

De juiste M/V:

Wij zoeken voor u de geschikte tijdelijke medewerker. Dit kan een eigen medewerker zijn van Motmans & Partenrs HR Resources of één van de freelancers uit ons netwerk. Op basis van een confidentialiteitsovereenkomst bespreken we de opdracht met de weerhouden kandidaten, die we vervolgens bij u voorstellen.

Goed begonnen ...

... is in deze nog niet half gewonnen, maar blijft toch erg belangrijk. U mag er op rekenen dat we u hierin bij Motmans & Partners HR Resources zullen begeleiden: hoe moeten de eerste dagen van de tijdelijke HR medewerker eruitzien, hoe communiceren we over de opdracht, hoe zorgen we voor een goede integratie?

Blijvende aanwezigheid

Onze tijdelijke HR medewerkers kennen hun vak! Maar dankzij een duwtje in de rug vanuit Motmans & Partners HR Resources kunnen ze nog net iets meer. U mag dan ook rekenen op een actieve opvolging van de opdracht, zowel inhoudelijk als in de relatie tot de klant, door onze ervaren consultants.

Doorlooptijd

Tussen het eerste contact en de effectieve opstart zit doorgaans 1 tot 3 weken. Indien de omstandigheden dat vereisen, kan het sneller. In specifieke omstandigheden werd het ganse proces reeds doorlopen in 48u. Hou er dan echter rekening mee dat enkele toegevingen in termen van het gezochte/beschikbare profiel noodzakelijk zullen zijn